Taylor Swift is the shit... bokstavligen alltså.




Jag blir så sjukt trött på Taylor Swift och hennes jäkla kärlekslåtar som spelas. Hon är alldeles för överskattad, det finns hur många andra bra artister som helst som kan göra mycket bättre musik än henne. Men de får inte ens hälften av all uppmärksamhet hon får. What's up with that liksom?
Fastän jag tyckte att det var aningen drygt av Kanye West att hoppa upp på scenen under VMA's, så har han rätt. Inte möjligtvis att Beyoncé skulle ha fått priset för bästa video, men fröken Swift är helt enkelt överskattad, och jag tror att det var det som han egentligen ville få fram. Och jag håller med 'na!

Kommentarer
Postat av: Josse

passa gärna på att ställa en fråga i min frågestund som just nu pågår! :)

2010-04-12 @ 18:55:54
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
Postat av: susannah

pitbull e rikigt bra ju ! :D håller med dig. haha jävla skit musik som låter likadant .. go kayne west!

2010-04-12 @ 20:59:13
URL: http://sssusannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0