AVSLÖJANDE!

Okej, jag har ett litet avslöjande att göra. Jag vet inte ens om någon följer med denna bloggen, men jag vill ändå skriva det.
Den här bloggen var ett skolarbete. Jag har hela veckan försökt skriva provocerande texter för att... ja, provocera folk. Det är faktiskt jobbigare än jag trodde.
Men hursomhelst. Jag är för eutanasi, jag tycker att Kanye Wests utbrott var riktigt onödigt, och jag är inte emot homosexualitet, inte det minsta. Det var det inlägget som var det mest obehagliga att skriva och få se reaktionerna på, eftersom det är så långt ifrån min egen uppfattning som det bara kan bli.
Jag är inte heller vegetarian, men jag har länge tänkt på att bli, så det inlägget kom ändå från hjärtat. Jag tycker inte heller att kärlek mellan människor som har stor åldersskillnad är fel, åtminstone inte i de flesta fall. Barnarbetet är jag litet delad i, men av ganska samma åsikt som i mitt inlägg. Dödsstraff är jag emot, och jag är starkt för jämställdhet mellan man och kvinna. Vad gäller att skänka till olika organisationer så är jag också litet delad i den situationen. Jag vet att mycket av det man skänker till många olika organisationer går, precis som jag skrev, till diverse chefer och liknande. Men nåt far ju ändå till ändamålet, och det är ju bättre än ingenting.

Nåja, nu har jag fått det nedskrivet. Skönt. Det har varit en intressant vecka, och det är faktiskt svårare än man skulle kunna tro. Men nu vet ni i alla fall att jag inte är något böghatande Kanye West-fan.


Kommentarer
Postat av: http://honkallaslinus.blogg.se/

svar - jo men känns inte direkt som att jag är så jävla uppdaterad om vad som händer i släkten..

2010-04-19 @ 09:48:48
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/
Postat av: manda

haha, jag tänkte nästan att allt var hittepå när jag läste om åldersskillnaden :) lät lite för extremt haha!

2010-04-20 @ 18:01:08
URL: http://rundfyrklant.blogg.se/
Postat av: manda

sv; haha, jaa, du får uppdatera oss om hur de gick ;D

2010-04-21 @ 17:32:48
URL: http://rundfyrklant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0